Recenze • 21 Jump Street

30. prosince 2014 v 15:05 | • Lenush • |  • Recenze •

21 Jump Street
Akční • Komedie • Krimi
USA • 2012

Popis filmu : Morton, ušlápnutý středoškolák, který se bojí pozvat na ples dívku svých snů a Greg, školní krasavec a rváč byli zapřísáhlí nepřátelé. O sedm let později se potkávají znovu, tenrokrát na policejní akademii. Protože Morton nikdy nevynikal ve sportu a Greg zase tam, kde šlo o vědomosti rozhodli se tihle dva dát své dovednosti dohromady a vytvořili nerozlučný tým.
Jako policejní zelenáči získávají místo hlídačů parku, ve kterém se jednoho slunečného dne pokusí na vlastní pěst dopadnou drogové dealery. Po zpackaném pokusu o zatčení jsou přeloženi k tajné policejní jednotce Jump Street pod vedením kapitána Dicksona. Místo zbraní a policejních odznaků jsou vyzbrojeni školními batohy, aby s přispěním svého mladistvého vzhledu zapadly mezi středoškolské studenty. Hlavní úkol ? Dopadnout hlavního dodavatele drog a znovu to nezpackat.

Můj názor : Nemám ráda akční filmy a 21 JumpSt mě i přes své vysoké hodnocení na ČSFD moc nelákala. Nuda byla ale silnější a já jsem se rozhodla se na to podívat. Nejdřív jsem si říkala, že to bude kravina a myslela jsem, že to po patnácti minutách vypnu, ale pak se mi to začalo docela zamlouvat a já jsem vydržela až do konce. Určitě to nebyla komedie, u které bych se popadala smíchy za břicho, ale pár úsměvných momentů tam rozhodně bylo.
Hned druhý den jsem shlédla i 22 JumpSt, ale o té recenze až později. Jen jsem chtěla dodat, že jak jsem si po slédnutí 21st myslela, že to je super film, tak v porovnání s druhým dílem, který se mi líbil 100x více to byla docela nuda a těším se, co přinese další pokračování ... 23 Jump Street, která přijde do kin během příštího roku.
21 Jump Street doporučuji, pokud nemáte náladu na dlouhé filmy a chcete něco zábavného a zároveň jednoduchého.

* Protože si poslední dny tohoto roku užívám u přítele, tento článek je přednastavený *